Kia je u januaru dostigla svoj istorijski najveći tržišni udio na evropskom tržištu automobila.
Prema podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) se Kijin evropski tržišni udio u januaru popeo na 4%, dok je u 2020. iznosio 3,5%.
Kijina prodaja u Evropi (Kia tu ubraja članice EU i EFTA te Veliku Britaniju) u januaru je po podacima ACEA kumulativno pala za 10,4% na ukupno 33.971 vozilo, što je očekivana posljedica pandemije korona virusa.
Kia je puno bolje prošla u odnosu na ukupno evropsko automobilsko tržište, koje se u odnosu na jednak period prošle godine smanjilo za 25,7%. Kijin tržišni udio se povećao na 4%, što predstavlja rekord ovog najstarijeg korejskog proizvođača automobila, prenosi "Seebiz".
Predsjednik Kia Europe, Džejson Jeong, rekao je:
"Tržište novih vozila je i dalje vrlo zahtjevno kako za Kiju tako i za cijelu djelatnost. Naše prodajne ekipe i zastupnici širom Evrope mukotrpno su radili kako bi mogli efikasno poslovati i naši kupcima isporučivati nova vozila. Postignuti istorijski rekordan tržišni udio je dokaz izuzetne posvećenosti svih u Kiji".